loading...
اندروید
تبلیغات


سینا امیری بازدید : 59 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (0)

MegaCity

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

MegaCity یک بازی  سرگرم کننده در سبک شهرسازی می باشد . یادگیری این بازی بسیار ساده است اما برای حرفه ای شدن در آن می بایست تلاش بسیاری کنید .
هرکسی می خواهد که یک پارک و یا مدرسه در نزدیکی خانه اش باشد اما ، بودجه شهر محدود است و اینجا جایی است که شما وارد می شود . اگر فکر می کنید توانایی برعهده گرفتن یک شهر را دارید ، انجام این بازی را به شما پیشنهاد می کنیم .

ویژگی ها :
- ده ها ویژگی قابل آنلاک نمودن
- قابلیت رقابت با امتیازهای دیگر بازیکنان به صورت آنلاین
- صداهای بسیار زیبا
- و …

سینا امیری بازدید : 53 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (0)

Train Conductor 2

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

سرانجام بازی Train Conductor به اندروید رسید با دو برابر گیم پلی بیشتر !

در این بازی جذاب می بایست کنترل لوکوموتیو و قطار را بر عهده گرفته و در طول ایستگاه های مشهور آمریکا به راندن قطار مشغول شوید . در این بازی باید تصمیم گیری های درست در کمترین زمان ممکن گرفته و با یک استراتژی درست قطار خود را برانید . این بازی که توسط چندین سایت مختلف توانسته است به جوایز خوبی دست پیدا کند دارای بیش از ۵ میلیون بازیکن می باشد .

 

سینا امیری بازدید : 30 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

تا کنون حتما گونه های مختلفی از بازی های زامبی ای را تجربه کرده اید و شاید تم تکراری و یکسان موجود در همه آنها که تنها با عوض کردن عنوان و اندکی گرافیک بازی های زیادی را ارایه کرده است شما را خسته کرده باشند . اگر به زامبی ها علاقه مندید اما می خواهید شاهد یک گیم پلی جدید باشید ، Drive with Zombies Pro را از دست ندهید . این بازی جایی است که شما می بایست هم رانندگی کنید و هم زامبی هایی را که بسان کنه به شما چسبیده و هر جایی که می روید همراهتان هستند را با تیراندازی نابود سازید .
فقط به این نکته توجه داشته باشید که فشنگ های شما کم است و مسافت جاده زیاد .

سینا امیری بازدید : 32 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

با بیش از ۱۰ میلیون بازیکن در سرتاسر دنیا ، Drift Mania Championship 2 توانسته است رتبه یک بازی سبک Drift را در اپ استور به خود اختصاص داده و اکنون زمان قدم گذاشتن به دنیایی بزرگ تر به نام اندروید فرا رسیده است !
اتومبیل خود را انتخاب کرده و آن را بر اساس سلیقه ها و نیازهای خود سفارشی کنید و رانندگی را آغاز کنید .
بهره گیری از گرافیک HD با محیطی سه بعدی که برای اسمارت فون ها بهینه سازی شده است می تواند محیطی جذاب را برای شما به ارمغان آورد . از جمله ویژگی های این بازی که باعث تمایزش با گونه های مشابه گردیده است امکان انجام مسابقات چند نفره در شبکه های محلی و یا حتی به صورت آنلاین اشاره نمود که باعث هر چه بیشتر شدن هیجان این بازی خواهد شد .

سینا امیری بازدید : 28 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

Championship Rally 2012 شما را بر روی صندلی اتومبیل تان نشانده و تجربه سرعت های بسیار بالا را بر روی اندروید برایتان به ارمغان می آورد .
برای دستیابی به خودرو های بهتر می بایست با قدم گذاشتن در مسابقات مختلف اقدام به کسب نتیجه های خوب کرده و جایگاه خود را ارتقا بخشید .

ویژگی ها :
- ۴ حالت مختلف انجام بازی
- قابلیت برگزاری مسابقات مولتی پلیر برای سه نفر به صورت همزمان
- و …

سینا امیری بازدید : 38 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰ و بالاتر

Need For Speed Hot Pursuit یکی از محبوب ترین نسخه های نیاز برای سرعت است که توانسته تا حدودی زخم هایی را که ویرایش های بعد از Most Wanted بر پیکره این سری از بازی ها ایجاد کرده بود بهبودی بخشد .
در این سری شما هم نقش پلیس را ایفا خواهید کرد و هم مسابقه دهنده . یک پارادوکس زیبا طعم هیجانات نقش های مختلف را بر زبان تان خواهد نشاند . از جمله ویژگی های این مسابقات و تعقیب ها که در جاده هایی به نظر بی انتها رخ می دهد گذر زمان و برگذاری آنها در ساعات مختلف شبانه روز می باشد . اگر نسخه کامپیوتری یا کنسول ها را تجربه کرده اید ، نسخه اندروید این بازی زیبا را نیز از دست ندهید .

توجه داشته باشید این ورژن تنها بر روی گوشی های دارای پردازنده ARMv6 و رزولوشن hgva قابل نصب و اجرا خواهد بود .

 

سینا امیری بازدید : 32 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

SpeedCarII دومین نسخه از بازی SpeedCar  ( با بیش از ۲۰۰۰۰۰۰۰ بار دانلود در سرتاسر جهان ) می باشد که اکنون ارایه گردیده است . اگر شما نیز از جمله طرفداران این بازی جذاب هستید ، نسخه دومش را که با بهبودی های مختلفی نظیر افکت های فیزیکی و جاده های واقعی تر همراه شده است از دست ندهید . همانند نسخه پیشین برای کنترل خودروی خود می بایست گوشی را چپ و راست کرده و در مسیر مورد نظر حرکت کنید .

تعداد صفحات : 50

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 351
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 69
  • بازدید سال : 786
  • بازدید کلی : 28,876
  • امار