loading...
اندروید
تبلیغات


سینا امیری بازدید : 65 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Beach Buggy Blitz بازی زیبایی است که شما را به مسابقات ماجراجویانه می برد و شاهکاری است جدید از سازندگان بازی معروف Riptide GP که اکنون آماده خلق اثر بیاد ماندنی دیگری هستند .
در این بازی جذاب می بایست با گذر از مسیر های خطرناک و پر تله که دارای مناظر مختلفی از قبیل مجسمه های باستانی ، غروب آفتاب ، غار های مخفی ، معبد های گم شده و … به مسابقه با حریفان خود که هر یک از آنها دارای قدرت هایی خاص می باشند بپردازید . مایل ها و مایل ها به رانندگی در فضایی بپردازید که هر قسمت آن جدید به نظر خواهد رسید .
از جمله ویژگی های این بازی بهینه شدن آن برای پردازنده های Tegra3 می باشد که گرافیکی زیباتر را برای دارندگان این نوع GPU به ارمغان می آورد .

hajm حجم : ۴۴٫۹۲ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

سینا امیری بازدید : 50 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (0)

باز هم برای اولین بار در اندرویدها

روش برطرف کردن مشکل خطای لایسنس بر روی بعضی از مدل ها اضافه شد !

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آْسفالت چند سالی است که به عنوان برترین بازی ماشین سواری گوشی های موبایل یکه تازی می کند . از نسخه های جاوا و سیمبین نه چندان گرافیک بالا تا آی او اس و اندروید خارق العاده .
Asphalt 7: Heat بی شک گل سرسبد آسفالت ها می باشد که هم اکنون برای اندروید ارایه شده است . در این ورژن شما از میان ۶۰ اتومبیل برتر خودرو سازی های مشهور سراسر جهان نظیر فراری ، لامبورگینی ، آستون و مارتین اتومبیل های خود را انتخاب کرده و به مسابقات سراسر هیجان قدم بگذارید .
مسابقات در ۱۵ شهر متلف پهنه ی خاکی نظیر هاوایی ، پاریس ، لندن ، میامی و ریو برگزار خواهد گردید . ۱۵ لیگ مختلف با بیش از ۱۵۰ مسابقه در ۶ حالت متفاوت انتظار شما را می کشند .
اگر هوای سرعت و البته گرما کرده اید ، این نسخه از آسفالت را از دست ندهید .

سینا امیری بازدید : 79 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (0)

Azorian Kings Strategy Game

پیش نیاز : اندروید ۳٫۰ و بالاتر

Azorian Kings Strategy Game یک آمیزه ی منحصر به فرد از سبک های استراتژیک ، RPG و برج دفاعی می باشد .
در این بازی می بایست با انتخاب یک قهرمان که قابلیت سفارشی سازی نیز دارد به آرایش ارتش خود مشغول گردیده و با داشتن یک استراتژی درست تمامی دشمنان خود را نابود سازید .

برای انجام این کار ، ۴۴ واخد مختلف در اختیارتان قرار خواهد گرفت که می توانید از آنها در میدان نبرد استفاده کنید . هر یک دارای ویژگی خاص خود می باشد که شما می بایست بهره گیری درست از آنها نتیجه را به نفع خود رقم بزنید .

 

سینا امیری بازدید : 77 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (0)
European-War

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی European War 3 شما فرماندهی یک ارتش را بر عهده داشته که می بایست با هدایت سربازان تان  به سوی جنگ  از منابع ، اقتصاد و رشد صنعتی خود دفاع کنید و خاک مخالفان را از آن خود کنید . توجه داشته باشید که به منظور تضعیف نیروهای دشمن از تمامی توان خود ، چه نیروهای زمینی چه نیروهای دریایی و چه نیروهای هوایی بهره گرفته و دودمان آنها را بر باد دهید . با داشتن یک استراتژی درست می توانید هنگامی که قدرت شما از نیروهای دشمن کمتر است بر روی دفاع تمرکز کرده و با ساخت فرودگاه اگر نیاز به حمایت هوایی دارید از جنگنده هایتان بهره بجویید .
از جمله ویژگی های این بازی امکان انجام به سه صورت مختلف از قبیل پادشاهی ، کمپین و مولتی پلیر اشاره نمود که هر یک زیبایی های خاص خود را خواهند داشت .

ویژگی ها :
- ۲۸ نبرد مختلف
- ۱۱ نیروی متفاوت با ویژگی های منحصر به فرد
- ۳۲ ملت مختلف در این جنگ ها درگیر خواهند بود . از آسیا و اروپا گرفته تا آمریکا
- نمایش نقشه کوچک
- قابلیت بزرگنمایی یا کوچک نمایی نقشه
- و …

سینا امیری بازدید : 73 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (0)

Plants-War

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

از آخرین منبع حیات موجود بر روی زمین محافظت کنید !
جانوران به خانه عروس جنگل حمله ور شده اند . برای حمایت از از نیروی گیاهان و همنچین دریاچه نیلوفر آبی کمک گرفته و در یک نبرد قهرمانانه به پیروز میدان تبدیل شوید .

Plants War یک بازی ساده اما شگفت انگیز در سبک جنگ های استراتژیک میباشد که بازیکنان آن خود را معتاد به انجام مراحل بعدی و بعدی در آن می یابند !
قهرمان خود را با بهره گیری از استراتژی هوشمندانه تان به درستی کنترل کرده و همچنین با بهره گیری از آپگرید های موجود در بازی ، بر قدرت آن بیافزایید .

سینا امیری بازدید : 36 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

زامبی ها شهر شما را نیز گرفته اند !
اکنون وقت آن است کمی خون بر روی سطح جاده ها بچکد !
فقط تا زمانی که آنها سر و صدای موتور اتومبیل شما را می شنوند صبر کنید !

در بازی GEARS & GUTS امید شهر به شما و موتور نیتروژن دار اتومبیل تان است . آن را روشن کرده و به زامبی ها بفهمانید که معادله کاملا عوض شده است .

سینا امیری بازدید : 36 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

کهکشان در خطر است و این تنها مهارت شماست که می تواند با کشتی فضایی Ornitron ما را نجات دهد !
کشتی خود را روشن کرده و در یک محیط بسیار زیبای ۳ بعدی بیگانگان را به نابودی بکشانید .

Ornitron یک سرعتی فضایی است که با یک گیم پلی خاص حس چشیدن طعم سرعت در فضا را برای شما به ارمغان می آورد . کشتی خود را با دکمه های لمسی و یا با استفاده از شتابسنج دستگاه کنترل کرده و به حساب تک تک بیگانگان رسیدگی کنید !

 

تعداد صفحات : 50

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 351
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 38
  • بازدید سال : 755
  • بازدید کلی : 28,845
  • امار