loading...
اندروید
تبلیغات


سینا امیری بازدید : 37 سه شنبه 01 فروردین 1391 نظرات (0)

Cartoon Defense

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

اژدهای شیطانی با نیروهای خود به سمت قلمرو فرمانروایی شما هجوم آورده اند . انگشتان خود را آماده سازید تا به جنگ با اهریمن بروید !
Cartoon Defense نام یک بازی آندرویدی بسیار زیباست که با گرافیکی جالب و جذاب طراحی شده و در‌ آن می بایست دشمنانی را که قصد ورود به قلعه را دارند نابود سازید . این بازی که بیش از ۱۰۰ مرحله مختلف دارد امکانات فراوانی را در اختیارتان قرار می دهد که از میان آنها می توان به امکان مهارت آموزی و افزایش کیفیت جنگ ، خرید سلاح های گوناگون و … اشاره نمود .

سینا امیری بازدید : 40 سه شنبه 01 فروردین 1391 نظرات (0)

Equilibrium

نیاز به اندروید: ۲٫۲ و بالاتر|بازی: Equilibrium 2.11

 Equilibrium  یک بازی استراتیژیک است که شما دراین بازی یک فرمانده هستید که می توانید هر گونه فرمان رو به سربازان این بازی بدهید.

برد یا باختن شما در این بازی به هوش و دقت و فکر  شما بستگی دارد.

در این بازی نقشه های متفاوتی برای جنگ وجود دارد.

 این بازی فوق العاده هیجان انگیز است که شما میتوانید بعد از دانلود از این بازی سرگرم کننده استفاده کنید.

سینا امیری بازدید : 183 سه شنبه 01 فروردین 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰ و بالاتر

The Sims™ FreePlay نام جدید سری بازی های Sims می باشد که برای اندروید منتشر شده است . در این بازی یک جامعه مجازی به طور کامل شبیه سازی شده است. بازی گرافیک عالی دارد و آیتم ها و مراحل دارای جزئیات بسیار زیاد هستند و قطعا مدت ها شما را سرگرم خواهند کرد. در The Sims™ FreePlay قادر خواهید بود ۱۶ Sims را مدیریت کرده ، خانه رویایی مخصوص خود را داشته باشید حتی توانایی مبله کردن آن را هم دارید ، میتوانید از حیوانات مراقبت کنید ، باغبانی کنید ، حتی میتوانید کیک بپزید، شهر مورد علاقه خود را بسازید ، وسایل داخل بازی را نیز میتوانید با پول خود بازی ( Simoleones ) و یا با پول رایج کشورتان خریداری کنید و
بسیاری کارهای دیگر که میتوانید در این دنیای آزاد انجام دهید. بازی به طور کامل یک زندگی را نمایش می دهد و حتی امکان گرفتن شغل و درآمد را هم دارید . این بازی از محبوبیت بسیار زیادی در سراسر جهان برخوردار است ، Sims دیگر نیاز به تعریف ندارد و شاید سری قبل این بازی ( The Sims™ ۳ ) را در گوشی خود تجربه کرده باشید اما این بار می توانید نسخه جدید این بازی را از سایت android game به صورت رایگان دریافت نمایید.

 

سینا امیری بازدید : 44 دوشنبه 29 اسفند 1390 نظرات (0)

پیش نیاز | اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Dojo Madness 1.1 یک بازی فوق العاده می باشد که دارای گرافیک کارتونی بسیار زیبا می باشد . شما در این بازی باید با استفاده از فنون کونگ فو همهی دشمنان خود را از میان بردارید . دشمنان شما در این بازی گرگ های سامورایی  ، لاک پشت ها و گوریل ها خواهند بود که یاران خود را برای مبارزه با شما خواهند فرستاد و شما باید با توجه به مهارت های خود به مروز زمان با تعداد بیشتری از آن ها مبارزه کنید .بازی سبکی مخلوط از استراتژیک و اکشن می باشد که با انیمیشن های مناسبی همراه شده که در نتیجه گیم پلی خوبی را ایجاد کرده اند .

سینا امیری بازدید : 42 دوشنبه 29 اسفند 1390 نظرات (0)

 

پیش نیاز : ۲٫۱ و بالاتر

روز ولنتاین گذشته است اما عشق هنوز در مزرعه شما شکوفه میزند. در بازی  Fairy Farm مزرعه فانتزی خود را بسازید . در این مزرعه میتوانید انواع گیاهان ، حیوانات و درختان فانتزی بسیار زیبا را پرورش دهید . با این کار به کسب در آمد و بزرگتر کردن مزرعه خود بکوشید تا بزرگ ترین مزرعه را داشته باشید . در کنار این میتوانید برای خود خانه بسازید و با تجملات و دکور های بسیار زیبا ، خانه و مزرعه خود را زیبا و دلپسند کنید.

سینا امیری بازدید : 45 دوشنبه 29 اسفند 1390 نظرات (1)

نیازمندی ها: اندروید ۲٫۲ به بالا

Train Crisis HD یک بازی معمایی و معتاد کننده در سبک بازی های استراتژیک با گرافیک فوقالعاده.شما در این بازی باید سرعت عملتان را در محیطی کاملا سه بعدی بالا برده تا بتوانید مراحل پر پیچ و خم این بازی را پشت سر بگذارید.

این بازی فوقالعاده این امکان را به شما می دهد که در محیط های مختلف بر روی ریل ها بازی کنید. جایی که هدف شما غلبه بر تمام موانعی که در هر مرحله پدیدار می شود و هدایت قطار ها به مقصد های متناظرشان است

سینا امیری بازدید : 55 دوشنبه 29 اسفند 1390 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

جنگ های کهکشانی یک بازی استراتژیک و یا دفاع از مقر می باشد که با گرافیک عالی و نقشه های بسیار بزرگ می باشد که امروز بر روی سایت اندرویدها قرار گرفته است . بازی دارای گرافیک بسیار بالا می باشد و جلوه سمعی و بصری بازی بسیار عالی می باشند . Galaxy Wars Tower Defense از رزولوشن های ۱۳۸۰×۹۰۰ و ۱۹۸۰×۱۲۰۰ و گرافیک HD پشتیبانی می کند و بنابراین برای تبلت ها هم مناسب می باشد . بازی دارای ۱۲ نقشه متفاوت می باشد که داری سه درجه سختی هستند و همچنین دارای ۸ برج متفاوت با قابلیت ارتقا سطح می باشد . قابلیت زوم کردن در بازی وجود دارد و همچنین می توانید آن را در حالت های مختلف همچون کلاسیک و… بازی کنید .

تعداد صفحات : 50

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 351
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 136
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 198
  • بازدید ماه : 323
  • بازدید سال : 1,040
  • بازدید کلی : 29,130
  • امار